tiistai 25. kesäkuuta 2013

Project 2: The body

Projekteista toisena, mutta tekstimäärässä todennäköisesti ykkösenä on the body. Minä olen ylipainoinen. Lisäksi olen niin kaamean surkeassa kunnossa, että portaiden nousu toiseen kerrokseen käy urheilusta. Miten tässä näin kävi?

Olen ollut kiloklubin maksamaton asiakas (miten kummassa noin mainio palvelu voi olla ilmainen?) keväästä 2008 asti. Tsekkailin tuossa sivustolta painohistoriaani ja sinä päivänä kun olen sivustolle kirjautunut olen ollut massaltani valtavat 75 kiloa. Tämä on siis vitsi. Olenko oikeasti kuvitellut, että 176 senttisessä ruodossani tuo määrä massaa on jotenkin valtavasti? No nähtävästi olen. Ura kiloklubissa kuitenkin jatkuu. Tuolloin olin laihiksella about viikon ja sitten onkin hiljaiseloa kevääseen 2009 saakka. Paino 80 kiloa. Jälleen viikon tiukka laihis ja katoaminen palvelusta. Nyt hieman yllättäen seuraava kirjautuminen onkin jo puolen vuoden päästä. Olen vissiin eksynyt loikkaamaan puntarille ja panikoitunut. 83 kiloa. Viikon laihis ja katoaminen palvelusta (tässä taitaa näkyä jonkinlainen käyttäytymistrendi...). Seuraava kirjautuminen on vasta kolmen vuoden kuluttua. 88 kiloa. Täytyy sentään olla iloinen , että tuo lihomisen vauhti on hieman hiipunut jossain välissä. Tällä kertaa en viihdy palvelussa edes viikkoa vaan jatkan samaan entiseen malliini. Tuossa painossa pysyin erittäin pitkään. Sitten selän takaa hiipi se, mitä naiset kavahtavat: RASKAUS ja sen tuomat kilot.

Pääsin raskaudesta mielestäni kohtuullisen vähäisellä noin kuuden kilon lopullisella painonnousulla. Tämä ei olisikaan mikään valtava katastrofi, ellei tuota painoa olisi jo entisestään noin valtavasti. Tästä siis lähdetään: 94 kiloa 176 senttisessä ruodossani. Kiloklubiin on kirjauduttu kaksi päivää sitten. Five to go ja sitten voin taas logata itseni ulos. TAI sitten tällä kertaa velvoitan itseni raportoimaan kerran viikossa blogiini miten edistystä tapahtuu. Painoni ei ole enää vitsi, kun se alkaa uhata terveyttäni.

Liikunnasta oma postaus myöhemmin. (Upgreidasin juoksukenkiäni hieman parempiin. Näette sitten.)

2 kommenttia:

  1. Hanki Five Fingersin Komodot. Loistot juoksuun. :D

    -Maru-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tervetuloa arvoisa ensimmäinen kommentoijani! Ajattelin hankkia five fingerist sitten, kunhan olen päässyt alkuun tässä kuntoiluharrastuksessani. Nyt ollaan aika pohjilla vielä. Mutta sitten kunhan saan kuvat laitettua niin huomaat miksi kutsun tätä juoksukenkien upgreidaukseksi. Palataan asiaan ;)

      Poista

Asiaa? Anna tulla!