perjantai 28. helmikuuta 2014

Karman lahjontaa

Tämän blogin sadannen postauksen kunniaksi tekstin lopussa on lupaus, joka kannattanee lukaista, jos mielii tulevaisuudessa materiaalia lääkiksen pääsykokeisiin valmistautumiseen.

Olen päässyt lääkispohdinnoissani jo niin pitkälle, että mietin mitä tekisin tuolle kirjapinolle sitten jos/kun joskus lääkikseen pääsen. Materiaalia on vaikka millä mitalla: lukiokirjoja, valmennuskurssimateriaalia, Galenos X 2 ja niin edelleen. Luulisin, että siinä vaiheessa kun ovet minullekin aukenevat, olen lopen kyllästynyt tuijottelemaan noita kirjoja ja haluan päästä niistä mitä pikimmiten eroon.

Sen vuoksi ajattelin hieman lahjoa karmaa lupaamalla hyvän teon. Ehkä, vaikka en karmaan uskokaan vaan kovaan työhön, tämä auttaa minua pääsykokeessa onnistumisessa.

Täten lupaan seuraavaa: jos/kun ovet aukeavat minulle, minä lahjoitan opiskelumateriaalini eteenpäin ilmaiseksi (+mahdolliset postikulut). En lupaa, että laitan hyvän kiertämään vain yhdelle ihmiselle vaan saattaa olla, että toteutan tämän arvontatyyppisesti tai siten, että minulta saa toivoa kirjoja, jotka omista kokoelmista puuttuvat. En myöskään ole aivan varma vielä siitä, haluanko luopua molemmista Galenoksista (pakko kai se järkäle on pitää muistona). Voi myös olla, että jos joku lähipiiristäni yllättäen alkaa himoita lääkikseen pääsyä, luovutan kirjapinon hänelle. Toisin sanoen en ole oikeastaan varma mistään muusta kuin siitä, että tavalla tai toisella hankkiudun eroon materiaalistani.

Miltäs tämä kuulostaa? Olisiko ottajia?

Muistini on tunnetusti lyhyt, joten jos nyt kesällä hehkutan sisäänpääsyä, muistakaa muistuttaa sadannen postauksen karmasta.

3 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  2. Hej mua vois kiinnostaa ainaki osa lääkismstskustasi! Reilun vuoden päästä tarkotus hammaslääkikseen hakea...Turkuun tai Helsinkiin ilmeisesti... Mulla on vähä sama ongelma ku sulla , et ei malttais tulla Suomeen opiskeleen :P Hauska ja mielenkiintoinen blogi sulla! Vasta eilen löysin tänne ü. Tsemppiä oikein kovasti!

    VastaaPoista
  3. Moikka! Koska olit ainoa, joka uskaltautui kommentoimaan (jopa kahdesti ;) )olet siis ensimmäisenä jonossa :) palailen asiaan kesällä jos tänä vuonna sattuisi käymään flaksi. Jos ei niin sitten jonain toisena vuotena. Kiitos palautteestasi blogin suhteen. Tiedän että täällä käy lukijoita, mutta harva uskaltaa kommentoida, vaikka en minä pure. Ainakaan kovaa. -Laalaa

    VastaaPoista

Asiaa? Anna tulla!