maanantai 4. marraskuuta 2013

Tilannekatsaus: elämäntaparemontti

Havahduin tässä hetki sitten siihen, että aika paljon olen kirjoitellut ihan elämästä yleensä, mutta projektit itsessään ovat jääneet teksteissä sivuun. Niitä projekteja vartenhan minä tämän blogin alunperin aloitin. Siispä seuraa pienenpieni tilannekatsaus teemalla elämäntaparemontti eli projekti numero 2:

Olen laihtunut. Hitaasti, mutta silti. Mitään kilomääriä en tähän nyt pistä, mutta sitten kun saavutan 90 kilon rajapyykin (ei ole enää pitkä matka) raportoin asiasta tänne. Kun pääsen 84 kiloon, laitan tänne ensimmäiset vertailukuvat, koska sillon on pudotusta takana tasan kymmenen kiloa ja haluan nähdä miltä se muiden silmissä näyttää.

Tarkoitushan oli myös alkaa liikkumaan säännöllisemmin. Sekin on onnistunut. Pieniä ongelmiakin on tullut, koska olen sairastanut parit flunssat. Flunssat ja muut krempat kuitenkin kuuluvat elämään, joten en ole niiden vuoksi lopettanut liikkumista kokonaan. Kun flunssa on ollut ohi, olen lähtenyt lenkille. Olemme itseasiassa alkaneet lenkkeillä koko perhe siten, että Mini kulkee vaunuissa mukana. Minillä petti totaalisesti pokka, kun aloitimme ensimmäisen lenkin. Otettuamme muutaman juoksuaskeleen Mini repesi nauruun. Kannustavaa :)

Juoksun lisäksi olemme myös ottaneet tavaksi käydä vauvauinnissa siten, että Mini isä on uinnin ajan Minin kanssa ja minä uin treeniä. Sen jälkeen minä otan Minin ja Minin isä menee uimaan.

Minulla on ollut muitakin ongelmia kuin flunssat, kuten jotkut teistä saattavat muistaakin. Polveni ja lantioni olivat todella kipeät pitkän aikaa, mutta eräänä päivänä huomasin, että minua ei satu enää. Siihen asti olin lääkärin määräämässä juoksukiellossa. Torstaina on lääkärin luona vielä käynti, jolloin toivottavasti saan terveen paperit. Siihen asti parantelen jälleen kerran yhtä flunssaa...


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Asiaa? Anna tulla!